poniedziałek, 7 lipca 2014

Niekosmetyczne poniedziałki, częsć 1 - spacer z psem

Jakiś czas temu przyszedł mi do głowy pomysł stworzenia cyklu niekosmetycznych poniedziałkowych postów o tematyce rożnej i dowolnej, w których będę Wam pokazywała i czasem opisywała to co mi się spodobało, przypadło mi do gustu lub mnie poruszyło. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.
                               
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kilka zdjęć z moich spacerów z psem :)
Zapraszam :)
               




           
Ale że niby co Ty tam widzisz? Chodź już!





                 
Miłego tygodnia! :)

4 komentarze:

  1. Jakie Ty masz tam obłędne widoki :) Trawa, woda i głusza, to warunki idealne dla mnie ;) I pies jaki super! Cały czas żyłam w przekonaniu, że jest kudłaty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wołałam Cię tyle razy na spacer to nie chciałaś iść! Jest jeszcze masa komarów i komarożernych nietoperzy ale wszystkie były zbyt szybkie żeby je obfocić.
      Co Cię skłoniło do myślenia, że to kudłacz jest?

      Usuń
    2. No właściwie sama nie wiem... Moja wyobraźnia czasem nijak ma się do rzeczywistości ;)

      Usuń
    3. Właśnie widzę. Dobrze, że mogę to chociaż zweryfikować ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...