czwartek, 5 maja 2011

ASK: D - Delia

W związku z tym, że jest to jedyny kosmetyk do brwi jaki posiadam a jednocześnie jest to jedyny mój kosmetyk tej marki dlatego więc postanowiłam przedstawić go pod nazwą firmy.
DELIA

Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1 kolor brązowy
Korektor do brwi:
- przyciemnia,
- rozczesuje,
- nabłyszcza.

Spełnia wszystkie obietnice producenta a ponad to usztywnia brwi i utrzymuje je ułożone tak jak chcemy przez cały dzień. Nie rozmazuje się ani nie znika.
Praktyczna szczoteczka dobrze rozczesuje brwi jednocześnie dokładnie rozprowadzając na nich kosmetyk.
Właściwie nie ma się co więcej rozpisywać. Po prostu jest to Bardzo dobry produkt, łatwo dostępny i w przystępnej cenie.
OCENA: 4,5/6

3 komentarze:

  1. ja z kolei bardzo cenie sobie zestaw cieni do przyciemniania brwi z body shopu w sklad ktorego wchodza 2 matowe brazowe kolory ktore moza nakladac osobno badz mieszac, efekt jest meganaturalny, na koniec przeczesuje rzesy bezbarwnym tuszem do brwi/rzes rowniez z TBS.rewelacja ,polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie lubię bezbarwnych utrwalaczy bo łatwo się zanieczyszczają choćby pudrem i zmieniają barwę a potem się brzydzę ich używać, chociaż wiem, że nikt inny poza mną tego nie robił... Jakaś taka wrażliwa jestem na tym punkcie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam, używam, lubię :) Ale chyba następnym razem kupię czarny. Mam ciemne blond włosy, a brwi prawie czarne. Nie chciałam na pierwszy ogień ryzykować z czarnym żelem, ale efekt jest dość delikatny i myślę, że nie będę wyglądać dziwnie :D.

    Co do bezbarwnych utrwalaczy mam podobne odczucia. Ostatnio opróżniłam odżywkę My Secret i pod koniec nie była już niebiesko-przezroczysta tylko niebiesko-mleczna, mimo, że używałam jej wyłącznie na noc, na umytą twarz (znaczy brwi i rzęsy:P).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...