wtorek, 10 maja 2011

Paczuszka z allegro - Sunshade Minerals

W ubiegłą środę buszując po Allegro natknęłam się na aukcję użytkownika www_wizażysci_pl, na której w cenie 39zł wystawione były trzy pędzelki do kosmetyków mineralnych marki SUNSHSDE MINERALS. W skład zestawu weszły: Flat Top, Long Handle Kabuki i Bambo Kabuki wykonane z włosia syntetycznego z bambusową rączką. Po całonocnych rozmyślaniach w środę kliknęłam na "Kup Teraz" i uiściłam należną kwotę plus kosztu przesyłki a już w piątek po południu otrzymałam maila z informacją, że zamówienie zostało zrealizowane a paczuszka wysłana:)
Z niecierpliwością czekałam na przesyłkę, aż tu wreszcie dzisiaj na podwórko podjechał listonosz i razem z babciną rentą dostarczył moją wyczekiwaną paczuszkę:) Po jej otwarciu w środku znalazłam dobrze opakowane w folię bąbelkową pędzelki. Po jej zdjęciu okazało się, że każdy z osobna zapakowany jest dodatkowo w ochronną folię. Oto One:
 Po zdjęciu folii prezentują się tak:
Pędzle są malutkie - spodziewałam się czegoś większego ale w końcu służą do malowania siebie a do tego przecież nie potrzeba długiej rączki. Cena jest więc adekwatna do wielkości. Dobrze jednak, że nie zdecydowałam się na zakup droższych pędzli innych firm bo byłabym mocno zawiedziona. Sprawiają wrażenie porządnie wykonanych. Są zbite i puchate. Po pierwszych "ręcznych" testach nie wypadł z nic ani jeden włosek więc rokują dobrze. Cała prawda wyjdzie jednak w praniu;) Włosie jest syntetyczne ale bardzo delikatne i super miękkie. Pędzelki z Essence, które dotąd zachwycały mnie swoją miękkością mogą się schować. Dodatkową zaletą jest to, że choć włosie jest brązowe to na końcach zostało rozjaśnione do koloru białego dzięki czemu widać będzie ile kosmetyku nabrało się na pędzelek oraz po odłożeniu będzie można sprawdzić czy był on używany czy nie i do jakiego kosmetyku. Nie zaskoczy mnie więc dziwny kolor różu w przypadku gdybym zapomniała o praniu i niechcący wymieszała go z czymś innym;)
Teraz zaprezentuję je solowo w zbliżeniu, i dla urzeczywistnienia wielkości, w porównaniu do zwykłego, standardowego długopisu dostępnego w każdym sklepie.

Flat Top:

Long Handle Kabuki:

Bambo Kabuki:

Nie wiem jeszcze do czego je wykorzystam ale na pewno nie będą leżały bezczynnie i jeszcze tu o nich przeczytacie:) Może kiedyś się zdobędę na minerały, bo odkąd zostałam Wizażanką ciągle słyszę o nich same pochlebstwa, to będą w sam raz:)

3 komentarze:

  1. ja mam flat topa i kabuki z pixie(wyglądają identycznie wiec to pewnie jeden pies :P) i są mega. Mięciutkie i sie nie sypią. Faktycznie rączki są krótkie ale mi to jakoś nie przeszkadza. Dobry pędzel nie jest zły :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wlanie super ze raczki sa takie krotkie - mnie denerwuja te dlugie trzonki bo ciezko sie nimi manewruje! kiedys kupilam od tego uzytkownika zestaw 3 bardzo tanich pedzli [za19zl] taki podstawowy na poczatek zabawy z makijazem i mam go do dzis - jedne z lepszych pedzli jakie mialam .

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mnie pocieszyłyście;) Co do pędzli do makijażu to wczoraj się naczytałam bloga vexigirl i naoglądałam filmików na yt i teraz marzy mi się coś takiego:
    http://vexgirl.blogspot.com/2011/02/pedzle-ecotools.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...