środa, 4 maja 2011

Sexi lila-róż;)

Na specjalne zamówienie przedstawiam Państwu makijaż wiosenno letni w tonacji lila-róż:)
Składniki:
  
1. Twarz:
- Sensique Maatt Finish Foundation nr 201,
- Essence Forget It! 3 in 1 concleaner,
- Inglot Loose Powder, Puder Sypki nr 11,
- Avon Marmurkowy Róż,
- Essence Moonlight Collection Shimmer Powder 01 Sparkling Dawn .

2. Oczy:
- Essence Crazy about Colour /CaC/ Multi Colour Blush 01 Colourmania (pasek pierwszy od góry i pierwszy od dołu),
 - Inglot Vertigo Eye Shadow nr 84
- Avon Colortrend Kajalstick White&Lilac,
- Essence Multi Action Mascara (różowy).

3. Usta:
- Essence I Love Berlin Balsam do Ust 02 City Lights

Sprzęcior;)
(od góry)

- Inglot 15 BJF - pędzel do pudru i różu,
-FM Make Up Accesories - duży pędzel do pudru,
- pędzel do ust,
- mały pędzel do nakładania cieni do powiek - jest miękki więc służy mi też do rozcierania,
- Essence Metallics - pędzel do eyelinera,

Co do samego makijażu to wykonanie wyglądało tak:
Na uprzednio przygotowaną twarz nałożyłam 2warstwy podkładu matującego Sensique. Po odczekaniu chwili zatuszowałam niedoskonałości cery korektorem Essence a następnie przypudrowałam całość sypkim pudrem Inglota,
Na całą górna powiekę nałożyłam górny pasek z różu CaC i roztarłam go w kierunku brwi,a następnie na załamanie powieki i w zewnętrzny kącik oka nałożyłam dolny pasek tego samego różu jednocześnie dokładnie rozcierając. W załamanie powieki w zewnętrznym kąciku oka nałożyłam odrobinę fioletowego cienia Inglota i dokładnie roztarłam. Na górnej powiece nad rzęsami narysowałam linię liliową końcówką kredki Avon a linię wodną dolnej powieki dokładnie pomalowałam białą końcówką kredki Avon. Wytuszowałam rzęsy mascarą Essence.
Na usta nałożyłam perłowo-biały balsam Essence.

Miłego oglądania:
Zdjęcia robione w świetle dziennym w pomieszczeniu:
Zdjęcia robione w świetle dziennym na zewnątrz (niestety światło było dla mnie nieprzychylne i mrużyłam oczy):

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...