piątek, 10 sierpnia 2012

"Dzisiaj mnie kochasz, jutro nienawidzisz...

... Dzisiaj mnie pragniesz, jutro się wstydzisz!"
(Sweet Noise)

M.A.C.
ROUGEMARIE
KOLOR: Czerwień idealna - krwista, cudowna. mocna, hipnotyzująca. Przy jednej warstwie jest mocną maliną.
WYKOŃCZENIE: Kremowe.
TRWAŁOŚĆ: No cóż - tu jest pies pogrzebany. ten lakier na moich paznokciach ledwo wytrzymuje 1 dzień, jak ma jakieś porywy trwałości a ja nic nie robię to jest to maksymalnie do 1,5dnia, potem pojawiają się odpryski, czyli praktycznie żadna jak na lakier takiej marki i za taką cenę:(
KONSYSTENCJA: Dosyć rzadka, jak to lakier ale nie lejąca - dobrze się maluje paznokcie, nie rozlewa się po skórkach tylko trzyma tam gdzie go nałożymy. Dosyć długo wysycha i potrzebuje trochę czasu, żeby stwardnieć więc nie warto go nakładać przed snem bo rano obudzicie się z pościelą na paznokciach:(
KRYCIE: Przy jednej warstwie brzydko smuży i robi prześwity - nie da rady tak chodzić. Przy dwóch warstwach staje się piękny chociaż jeżeli zbyt szybko nałożymy drugą warstw to również pojawiają się prześwity.
WYDAJNOŚĆ: Całkiem nie zła ale po każdym malowaniu ubytek jest widoczny.
SKUTKI UBOCZNE: Nieziemsko farbuje paznokcie. Jakimś cudem ostatnio tego nie zrobił (może to kwestia zmywacza?) ale nie raz musiałam tygodniami przez niego malować paznokcie na ciemne kolory bo po jednym dniu z nim wyglądały okropnie.
OPAKOWANIE: Na początku lakier zapakowany jest w standardowy dla M.A.C.a czarny kartonik. Buteleczka jest przezroczysta odrobinę stożkowa szklana z czarną matową nakrętką.
PĘDZELEK: Długi i dosyć wąski. Dobrze się nim operuje ale trzeba nabrać wprawy i nie ma mowy o pomalowaniu paznokcia dwoma pociągnięciami. Moim zdaniem mógłby być trochę szerszy.
POJEMNOŚĆ: 10ml.
DOSTĘPNOŚĆ: Internetowe i stacjonarne sklepy M.A.C. W sieci jest ich pewnie pełno ale ja bym się obawiała podróbek.
CENA: Wedy gdy go kupowałam kosztował 50zł.
 OCENA: 2,5/6 
Kolor tego lakieru jest najpiękniejszy jaki mogłam sobie wymarzyć, jakby został stworzony specjalnie dla mnie ale niestety jakość i komfort użytkowania pozostawiają wiele do życzenia. Kupując lakier za 50zł miałam ogromne oczekiwania i niestety się zawiodłam. Zdecydowanie nie sięgnę więcej po lakiery z tej i wyższej półki cenowej bo po co przepłacać skoro taki sam efekt mogę osiągnąć specyfikiem, który kosztuje 10 razy mniej.

25 komentarzy:

  1. Wielka szkoda, że lakiery MAC mają tak słabą trwałość- właśnie nadchodzi nowa kolekcja z pięknymi kolorami, ale nawet na nie nie spojrzę, skoro ich właściwości pozostawiają wiele do życzenia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją recenzją się nie sugeruj bo u mnie żaden lakier nie jest trwały. Nie ważne czy to MAC, Chanel czy Wibo. Jak coś przetrwa 2 dni to już jest święto.

      Usuń
  2. ciekawa ta czerwień, z takich eleganckich.
    coz, firma nie moze przeciez byc dobra we wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh kolor piękny, ale cena - powala niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor fajny ale cena i wytrzymałość na paznokciach zdecydowanie na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz widziałam lakiery MAC za 65 zł...

    OdpowiedzUsuń
  6. wow co za kolor ! ale za taką cenę lakieru nie kupię nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham tę piosenkę, a lakier jest śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu... Jeśli chodzi o trwałość to szaleństwo o.O Ja rozpaczałam nad bublem lakierowym za 5.49zł (żółty z Essence), ale gdybym za lakier zapłaciła 50 zł i okazał się tak kiepski... No nic tylko się pociąć -.-" A żadne top coaty nie pomagają? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz... Kupując lakier za 50zł nie mam ochoty dokładać do niego dodatkowych pieniędzy i kupować cudów na kiju żeby tylko przetrwał kilka dni. Taki bajer to mogę sobie dokupić do lakieru z a 5zł a lakier za 50zł powinien być trwały sam w sobie. Jednak nie da się ukryć, że będę musiała w coś takiego zainwestować:(

      Ktoś może coś polecić?

      Usuń
    2. W sumie owszem :( Hmm... Ja używam top coat z Essence Quik Dry i jest fajny, ale czy u Cb się sprawdzi, to za to nie mogę ręczyć ;)

      Usuń
  9. mam ciut ciemniejszy odcień, nie wytrzymuje 2 dni na pazurach...na pewno bym go nie kupiła ponownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz już wiem, ze na pewno nigdy więcej nie kupię drogiego lakieru. Nawet te niespełna 30zł na Inglota jest mi już teraz szkoda skoro ten sam efekt uzyskam lakierem za 5zł.

      Usuń
  10. kolor cudowny- klasyczny, piękny, ale szkoda, że tak słabo z trwałością...

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaaaaki piękny! Szkoda, że cena tym razem nie poszła w parze z jakością... Po MACu nie spodziewałabym się takiej kiepskiej trwałości i farbowania płytki. Choć z tą trwałością to dużo też zależy od stanu paznokci. Ale za to już wiem co będę dziś miała na swoich pazurach. Też taką wiśnię, o :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny lakier :) A co do tytułu to jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka cena i jeden dzien na paznokciach?! -Nie dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor, ale za taką cenę trwałość jest żenująca... :<

    OdpowiedzUsuń
  15. ich ceny są tak wysokie, że aż szkoda! wytrzymałość kiepska ojj... nie ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kolor, ale cena odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor piękny! Ale cena już mniej...

    OdpowiedzUsuń
  18. mam swój pierwszy lakierek z MACa, tak się cieszyłam a tutaj taki klops ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...