poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Słoneczna współpraca:)

Niespełna dwa tygodnie temu dostałam propozycję współpracy od Pani Kasi zajmującej się promocją akcji "Opalaj się bezpiecznie", którą wspiera facebookowy profil DAX Sun oraz strona internetowa DAX Cosmetics. Po zapoznaniu się z warunkami współpracy stwierdziłam, że czemu nie? Przecież i tak ciągle się filtruję;)
Po dogadaniu wszystkich szczegółów i wypełnieniu krótkiej ankiety pozostało mi tylko czekać na paczuszkę, która dotarła do mnie w piątek. Nie wiedziałam co w niej będzie więc tym bardziej nie mogłam się doczekać bo uwielbiam niespodzianki;)
W skład słonecznej paczuszki weszły:
1. DAX Sun Ochronny krem do twarzy na słońce Bardzo wysoka ochrona SPF 50+ UVA UVB - Pierwsze wrażenia: mała, miękka i bardzo poręczna tubeczka 50ml, zamykana na klik. Nie miałam okazji go jeszcze testować ale możliwe, że zrobię to dzisiaj;)
2. DAX Sun SPORT Balsam do opalania Bardzo wysoka ochrona SPF 50+ UVA UVB - Widać, że Pani Kasia się przygotowała i przejrzała mojego facebooka bo wersja SPORT to strzał w dziesiątkę;)
Pierwsze wrażenia: fantazyjna buteleczka o pojemności 150ml z równie fantazyjnym wysuwanym dziubkiem, dzięki któremu balsam na pewno nam się nie otworzy przy przewożeniu. Konsystencja jest gęsta, plastik tubki trochę twardy a otwór niewielki więc trzeba się postarać przy wydobywaniu. Miałam już okazję nieśmiało go wypróbować i muszę przyznać, że ma spore szanse na uzyskanie tytułu mojego filtrowego KWC ale na razie ciiiii... O wszystkim przeczytacie w recenzji;)

Na razie tyle a ja zabieram się do intensywnych testów. Recenzje pojawią się niedługo;)

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. U mnie nie występuje coś takiego jak "opalanie się" ale lubię się wysmarować filtrami jak robię coś poza domem w słoneczne dni bo później poparzenia i schodzenie skóry gwarantowane.

      Usuń
  2. kiedyś uzywałam produktów daxa i bardzo lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też a potem o nich zapomniałam z niewiadomych powodów...

      Usuń
  3. gratuluję:) miałam kiedyś mleczko do opalania z daxa i było dosyć fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. No ciekawie się zapowiada...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo słońce koniecznie napisz mi o kremie bo ja muszę bronić się od piegów latem :D zawsze używam tak wysokich filtrów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niedługo będzie recenzja więc wystarczy, że trochę poczekasz;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...