czwartek, 16 sierpnia 2012

Zakupowe podsumowanie: I połowa sierpnia 2012 :)

Ciągle obiecuję sobie koniec z zakupami ale moja wish lista jest długa jak papier toaletowy więc ciągle coś mi przybywa. Niby starałam się ograniczać ale w końcu poległam...
Z resztą zobaczcie sami...

9 sierpnia wybrałam się do Bochni na zakupy kosmetycznego niezbędnika i oto co wylądowało w moim koszyczku:
 W Naturze skusiłam się na KOBO Pure Pearl Pigment w kolorze 506 Blue Mist. Ostatni z serii pearl, którego mi brakowało. Cena: 5,99zł - nadal są w promocji;)
W Rossmannie upolowałam na promocjach:
Sun Ozon Mleczko do opalania SPF 20 - 30-tki nie był więc wzięłam ten jednak biorąc pod uwagę pogodę ostatnich dni to wątpię żeby mi się przydał... Cena: 6,99zł.
Green Pharmacy Szampon do włosów Osłabionych i Zniszczonych Rumianek Lekarski - Co prawda moje włosy są w dobrym stanie ale szampony miały takie wzięcie, że gdy pojawiłam się w sklepie była tylko ta wersja i do włosów farbowanych więc wybór był prosty. Cena: 5,99zł
 Poza tym kupiłam jeszcze produkty higieniczne za 7,99zł i kosmetyki dla mojego lubego ale je już pomijam;)

W tym miesiącu postanowiłam również moje makijażowe marzenia i skusiłam się na moje pierwsze paletki Sleek. 9-go sierpnia złożyłam zamówienie w sklepie Kosmetykomania.pl a 13-go sierpnia paczuszka była już u mnie:) Moim łupem padły paletki:
Sleek MakeUp Olympic Collection GLORY - U góry. Cena: 33,49zł.
Sleek MakeUp Snapshot - Na dole. Cena: 37,90zł.
Do tego przesyłka 9zł więc w sumie za wszystko wyszło 80,39zł.

W tym miesiącu dziewczyna mojego szwagra wyjechała do GB na 3tygodnie do pracy więc nie mogłam się powstrzymać i poprosiłam ją o zakup kolejnych dwóch paletek, które niestety przegapiłam i nie mogłam ich już znaleźć w żadnym sklepie:
Sleek MakeUp Ultra Mattes Brights - U góry. Cena: 7,99 funtów.
Sleek MakeUp Ultra Mattes Darks - Na dole. Cena: 7,99 funtów.
Z powodu braku drobnych w przeliczeniu na złotówki wyszło mnie 80zł;)

Podsumowując wydałam 187,35zł.

Spełniłam już swoje kosmetyczne marzenia a na mojej wish liście pozostał tylko flat top Hakuro, koszyczki do posegregowania kosmetyków i puste paletki w typie Glam Boxa więc moje zakupy w najbliższym czasie będą się ograniczały go tych rzeczy i kosmetyków niezbędnych do codziennej pielęgnacji. Mam nadzieję, że uda mi się dotrzymać obietnicy i moje wydatki się w końcu znacząco zmniejszą;)

A jak tam Wasze wydatki w tym miesiącu?
Dałyście się ponieść tak jak ja czy oszczędzacie?

27 komentarzy:

  1. staram się oszczędzać ;)
    z green pharmacy próbuję dostać żel do mycia twarzy - chciałam go wypróbować, ale w moim Rossmannie powiedzieli mi, że nie prowadza tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ale niestety paletki są limitowane więc musiałam się na nie zdecydować teraz. Gdyby nie to na pewno czekałabym na lepsze czasy albo kupowała je pojedynczo.
      Ja na razie widziałam GF w Rossmanach i Drogeriach Polskich. Może za jakiś czas ich produkty będą łatwiej dostępne.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Proszę się tak bardzo nie ślinić do moich paletek bo nie nadążam z wycieraniem monitora;)

      Usuń
  3. Też niedawno kupilam swoją pierwszą sleekową paletkę i ku mojemu zaskoczeniu dość mocno ją lubię, ale raczej jako wykończenie akcentowe makijażu (preferuję barwy nude ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na co dzień maluję się w brązach ale wszelakie różne okazje lubię zaszaleć z kolorami. Nawet mam już pomysł na makijaż z użyciem błyszczących cieni z paletek;)

      Usuń
  4. Oszczędzanie?? Miesiąc sierpień nie zna takiego słowa :( Przesadziłam z zakupami BAARDZOO! I tak mam 2 paletki Sleeka ( moje pierwsze) Snapshots i Good Girl, pędzle Delfa i wiele innych :) Tak ze 300 zł poszło jak nic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że pięknie poszalałaś i pobiłaś mnie na głowę;)
      Mi się marzy jeszcze paletka Sleek Curacao ale już nie czuję na nią parcia więc się wstrzymam bo może mi przejdzie;)

      Usuń
  5. ja stram się zaoszczędzać na wszystskim ale jakoś nie idzie mi to , też mam ten ozon :) ani razu nie używałam jeszcze hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie. też się staram oszczędzać ale mi nie wychodzi... ;)
      Ja używam 30-tki i muszę przyznać, ze jest świetny. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył bo jest lepszy niż wiele droższych filtrów.

      Usuń
  6. Człowieku :D Za dużo kasy masz :P ? Oddaj potrzebującym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie:( Poszalałam już a teraz będę zaciskać pasa do końca miesiąca bo praktycznie wydałam limit kasy na ten miesiąc... :(

      Usuń
  7. No no, ładnie szalejesz :) Ale w końcu raz się żyje... Ja po wakacjach zaciskam pasa, bo budżet i tak nadszarpnięty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie tak obiecuję już od kilku miesięcy a ciągle jest tak samo i ciągle mam rozszarpany budżet;)

      Usuń
  8. ja jak zawsze zaszalałam w stronę włosowych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaszalałaś z paletkami ;)
    Też kupiłam ten balsam z filtrem- mam nadzieję, że sprawdzi się na włoskich plażach, na które się niebawem wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach ale cudeńka <3
    Ja oszczędzam, a przynajmniej bardzo się staram ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletki boskie bym Ci wszystkie ukradła;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze uprzedzasz to będę ich bardziej pilnować;)

      Usuń
  12. jak mogłaś być w Bochni i nie dać mi znać? ;( chętnie bym kawę wypiła ciacho zjadła i nawet dokładnie oprowadziła po "wsi" hahha :D

    a paletki - ja również się ślinie :D hahha weź mi daj pomacać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często bywam w Bochni wiec nic straconego:) Z resztą nawet możemy się po prostu umówić na jakąś herbatkę albo piwko (kawy nie pijam) z lodami albo ciachem;)

      Nie ma macania paletek:P Nawet ja na nie tylko patrzę i podziwiam bez wtykania paluchów;) Chyba je sobie oprawię i powieszę nad łóżkiem;)

      Usuń
    2. oczywiście że z chęcią umówię się :D lody!!! koniecznie miętowe :D

      oj tam oj tam :P nawet opakowania nie mogę pomacać? :D szkoda, że nie można dobierać sobie kolorów :) ajjj marzy mi się... widzę już te kolory :D

      Usuń
    3. O tez uwielbiam miętowe lody i pistacjowe:)

      Opakowanie pozwolę pomacać a nawet Ci dam wyciągnąć je z kartoników i poglądać w środku;)
      O tak, szkoda, ze nie można wybierać kolorów bo w niektórych paletkach część się powtarza. Ja bym chciała więcej matowych paletek.

      Usuń
  13. Też kupiłam to mleczko 20SPF z Sun Ozon.
    Dopiero po zakupie doczytałam, że może ono troszkę brudzić ubrania.
    Na szczęście, nic takiego się nie działo.
    Mleczko podczas kilku bardzo ciepłych dni zdało egzamin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystkich mleczkach do opalania tak pisze ale akurat te są rewelacyjne i nie zauważyłam żeby cokolwiek brudziły:)

      Usuń
  14. Super są te paletki. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...