niedziela, 21 października 2012

Szarak

Od jakiegoś czasu chodził za mną makijaż w który użyłabym jednego cienia i eyelinera o tym samym kolorze. W końcu zrealizowałam zachciankę i oto efekty:
Zdjęcia oczywiście można powiększyć przez kliknięcie.
Miłego oglądania:)
  
   
   
Mam nadzieję, że Wam się podobało:)
   
SKŁADNIKI:
Twarz:
Dr Irena Erisd Vita Ceric multifunkcyjny krem witalizujący BB 01 light beige na dzień SPF 20
Paese Korektor Tuszujący Przebarwienia 103 Beżowy
Dior Skinflash 001
Astor Mattitude Powder
NYX Loose Powder LFP 11 Light Beige 
Lovely Sunny Blusher Mineralny róż do policzków Cinnamon Lady
Usta:
Essence Volume & Gloss Lip Maximizer 004 Fruit Punch +  LE I love Berlin Lipbalm: 02 Love This City (mieszanka)
Oczy:
Baza Art Deco
Oriflame Pure Colour Mono Eyeshadow Taupe
Golden Rose Style Liner Metallic 16
Oriflame Pogrubiający Tusz do rzęs  Liselotte Watkins Black
Brwi:
Delia Glamour Fashion Eyebrows Gel Corector 3 in 1
  
Jeżeli chcielibyście abym zrecenzowała jakiś kosmetyk, który wystąpił w tym lub innym makijażu a nie ma go jeszcze na blogu lub macie pomysł na makijaż, ewentualnie gdzieś jakiś wypatrzyliście i chcielibyście go zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie śmiało najlepiej dodając linki, zdjęcia lub opisy a ja postaram się go zrealizować.

13 komentarzy:

  1. Mi się bardzo spodobało, ładny i delikatny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, delikatny bardzo :) Ja zeszłej zimy byłam zakochana w srebrnym makijażu oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ja nie lubię srebra. Jedyne jakie toleruję to to z paletki Essence Metallics.

      Usuń
  3. Co raz bardziej podobają mi się szarości na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :D Też za mną chodzi szary cień do powiek, ale nie mam pewności czy dobrze bym w nim wyglądała :/ No i trudno mi znaleźć taki matowy, bez żadnych drobinek, ale w normalnej cenie i o niezłej trwałości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:)
      Ja najbardziej lubię szarości z delikatną domieszką zimnego brązu i drobinkami:)
      Myślę, ze bez problemu znajdziesz matową szarość w Inglocie. Jak nie chcesz przepłacać to zawsze możesz kupić wkład za 10zł;)

      Usuń
    2. Fakt... zapomniałam zupełnie o istnieniu wkładów xD Może i inne firmy bd miały jakieś fajne szarości :)

      Usuń
    3. Kobo jest teraz w dobrych promocjach i pewnie też ma jakieś szaraki, My Secret wprowadziło nowe matowe cienie i chyba też tam jest jakiś szarak. Myślę, że spokojnie coś znajdziesz w cenie do 10zł;)

      P.S.
      Po weekendowym testowaniu Orepairol'u stwierdzam, że warto go kupić;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...