środa, 3 października 2012

Zużycia września 2012 :)

Na wrzesień miałam wielkie plany - chciałam zużyć dwa błyszczyki z Projektu Denko, ale jak zwykle życie wszystko zweryfikowało i wyszło inaczej. Pomimo tego i tak uważam, ze poszło mi całkiem nieźle;)
Zapraszam do oglądania i czytania:)

KOLORÓWKA:
Essence: LE Eclipse Lipgloss: 03 Ready to be Bitten + LE I love Berlin Lipbalm: 01 City Lights - Recenzja KLIK. Bardzo ciężko było mi go używać dlatego podbarwiłam go kroplą Essence Vampire's Love Lipstain 01 Bloody Mary i w takiej wersji okazał się o wiele przyjemniejszy chociaż i tak bardzo się cieszę, że już go nie ma;)

PIELĘGNACJA:
1. Farmona Sweet Secret Sekrety Orientu Wanilia i Indyjskie Daktyle Waniliowy Krem do Rąk i Paznokci - Recenzja KLIK.
2. Cztery Pory Roku Inspiracja z natury Masło do Twarzy i Ciała Melon & Masło Awokado - Recenzja KLIK.
3. Alterra Łagodny Szampon Migdały i Jojoba do Wrażliwej i Podrażnionej Skóry - Ładnie pachnie morelą z odrobiną migdałów. Kolor lekko żółtawy ale transparentny. Konsystencja rzadkiego kisielu ale jest bardzo wydajny. Bardzo dobrze myje i oczyszcza nawet z olejów, nie obciąża włosów i nie wysusza ich dzięki czemu są lekkie, puszyste, lśniące i zdrowe. Na pewno będę wracała do szamponów tej marki.
4. Rexona Crystal Clear Diamond - Zapach słodkawy charakterystyczny dla Rexony. Barwa mleczno biała. Konsystencja mleczka do ciała. Nie bieli i nie brudzi ubrań - -jak obiecuje producent. Działa średnio - chroni ale nie na 100% - przy ćwiczeniach nie daje rady. Wydajność w normie. Brak skutków ubocznych - dobrze bo kiedyś wersja w spraju mnie uczulała. Opakowanie stożkowe, stawiane na zakrętce - super bo można zużyć do ostatniej kropli. Podsumowując OK ale mnie do siebie nie przyciąga ale też nie odstrasza.
5. Yves Rocher Płyn Micelarny do Demakijażu z Wyciągiem 3 Herbat - Recenzja KLIK.
6. Bielenda Pomarańczowa Skórka Cukrowy Peeling do Ciała Antycellulit wyszczuplająco ujędrniający - recenzja KLIK.
 7. Wella Wellaflex Niepokonane Utrwalenie od Wella Lakier do Włosów Maksymalnie Utrwalający - Dobry ale nie na wilgoć i deszcz. Pupy nie urywa: na początku robi duże nadzieje ale potem okazał się bez szału. Ma paskudnie gorzki smak.
 8. DAX Sun Ochronny krem do twarzy na słońce Bardzo wysoka ochrona SPF 50+ UVA UVB - Recenzja KLIK.
9. Superdrug Optimum Line Decrease Day Cream SPF 15 - Recenzja KLIK. Na szczęście jako balsam okazał się bardzo dobry i nie szkodził nawet użyty zaraz po depilacji. Zapach jednak nadal przeszkadzał.
 10. Superdrug Optimum Line Decrease Eye Cream - Recenzja KLIK.
 11. Yves Rocher Jardins du Monde Żel pod prysznic Ziarna Kakao - Recenzja KLIK.
 12. Dr Irena Eris Body Art Smoothing  Skin Technology Ujędrniająco - Wygładzający Krem do ciała - Recenzja KLIK.
 13. Evedline Just Epil Ultradelikatny Krem do Depilacji pach, rąk i okolic bikini z aloesem i proteinami jedwabiu - Działać, działa ale na pewno nie tak jak obiecuje producent i nie w takim czasie. Używałam go tylko na okolice bikini i tam minimalny czas jego trzymania to 10 minut a i tak efekt nie był idealny. Raczej nie kupię kolejny raz.

Próbki:
1. La Roche Posay Hydraphase UV Intense Riche - O tym kremie pisałam Wam już w Zużyciach Sierpnia - KLIK i moje zdanie o nim się absolutnie nie zmieniło.
2. Clinique Turnaround Concentrate Radiance Renever - Zapach alkoholu. Konsystencja żelowo-galaretkowa. Działanie: pięknie rozświetla ale tylko idealnie zadbaną i nawilżoną skórę, sam w sobie nie robi dla niej nic dobrego. Gdyby nie mocno nawilżające kremy, to przy jego działaniu zamieniłabym się w sucharka bo strasznie przesuszył mi skórę twarzy. Ten kosmetyk to kolejny dowód na to, że kosmetyki Clinique nie są dla mnie.
3. Ziaja Bio Olejek Arganowy Krem na dzień i na noc do skóry bardzo suchej, podrażnionej - Pięknie pachnie: słodko i luksusowo. Nie bieli. Jest gęsty, kremowy i tłusty. Bardzo dobrze nawilża, natłuszcza i odżywia skórę ale niestety ją tłuści i powoduje błyszczenie. Nie podrażnia i bardzo przyjemnie się rozprowadza. Nie znam się na składach ale Parafinum Liquidum na drugim miejscu w składzie to chyba jednak nic dobrego.
4. Pat & Rub Masło do ciała relaksujące Trawa cytrynowa - Kokos - Opinia KLIK.
 5. Ziaja 30+ Krem nawilżający z kwasem hialuronowym, cera normalna, sucha, równowaga lipidowa - Ładnie pachnie: owocowo-kwiatowo. Ma biały kolor ale na skórze staje się bezbarwny i nie bieli. Konsystencja gęsta, kremowa, bardziej przypomina krem na noc niż na dzień. Wydajność bardzo dobra - próbka wystarczyła mi na dosyć długo. Tak jak obiecuje producent krem mocno nawilża i natłuszcza skórę. Powoduje jej błyszczenie ale nie nadmierne. Musze przyznać, że trafił w aktualne potrzeby mojej skóry jednak nie przekonał mnie do siebie na tyle, żebym sięgnęła po pełnowymiarową wersję.
 6. Yves Rocher Hydra Vegetal Żel-Krem Intensywnie Nawilżający 24h - Opinia KLIK.

Ufff... Wreszcie dobrnęłam do końca... 
Trochę mi tego jednak ubyło zwłaszcza, że większość to pełnowymiarowe opakowania;)
A jak tam Wasze zużycia we wrześniu?

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak się jakoś uzbierało ale biorąc pod uwagę moje zapasy to wcale nie jest tak dobrze jakby się mogło wydawać;)

      Usuń
    2. Całkiem sporo? Tego jest bardzo dużo :D. Ale fakt - ciągle coś nowego wpada do kosmetyczki :P

      Usuń
    3. No nie przesadzaj:P Wcale tak dużo tego nie ma zwłaszcza, że 1/3 to próbki.

      Usuń
  2. Całkiem dużo tego, gratuluję :) Ja od połowy września wzięłam się za ostre denkowanie, liczę na obfite żniwo pod koniec października :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      W takim razie trzymam kciuki, żeby się udało:)

      Usuń
  3. Nie wiem jakim cudem, ale jakoś ominęła mnie ta limitowanka Eclipse o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trafiła akurat na wzmożony "Zmierzchowy" szał razem z Douglasowymi kosmetykami The Twilight i jako, że na Twilighty nie było mnie stać to obkupiłam się z Essence. Zgarnęłam wtedy puder (już go wymieniłam na coś innego), 2 błyszczyki i 2 lakiery a potem jeszcze dokupiłam pozostałe 2 błyszczole. Od kupna cieni jakoś się powstrzymałam (były zbyt brokatowe) ale do tej pory czasem nachodzi mnie myśl, że fajnie by było je mieć;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jak prześledziłam zużycia innych bloggerek to się okazuje, że wcale nie tak dużo:)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...