sobota, 20 października 2012

Zapachowo poraz drugi;)

Dzisiaj drugi a tym samym przedostatni post o zapachach. Pierwszą notkę znajdziecie TUTAJ i w jaki w razie jakichkolwiek wątpliwości po wyjaśnienia odsyłam do niej;)
Tak jak Wam obiecałam pokażę co tam kryją moje zapasy;)
 
MANILA BOND
Glow
EDT
50ml
Słowo od producenta: Woda toaletowa Glow to orientalny zapach działający na wyobraźnię. Kompozycja opiera się na połączeniu egzotycznych owoców z intensywną nutą kwiatową. Zapach dedykowany jest dla eleganckich, pewnych siebie kobiet, które celebrują swoją niezależność.
      
MANILA BOND
Spirit
EDT
50ml
Słowo od producenta: Woda toaletowa Spirit to orzeźwiający zapach pobudzający zmysły. Jest połączeniem energii wydobytej z owoców z subtelną nutą kwiatową. Zapach dedykowany jest dla aktywnych, energicznych kobiet, które dążą do absolutnej wolności.
    
MANILA BOND
Tight
EDT
50ml
Słowo od producenta: Woda toaletowa Tight to egzotyczny zapach urzekający morskim aromatem. Jest to połączenie świeżych cytrusów z delikatna nutą kwiatową. Zapach został stworzony z myślą o silnych, lubiących wyzwania kobietach, które pragną choć na chwilę uciec w krainę fantazji.
     
Szczerze mówiąc zapachy są mi w ogóle nieznane. Co prawda obwąchałam kiedyś w sklepie dezodoranty z tej serii ale bez psikania za dużo z nich nie wyniuchałam;) Planuję je zużyć jako dzienniaczki - codzienniaczki i mam nadzieję, że się spiszą;)
      
DKNY
Donna Karan New York
Golden Delicious
EDP
50ml
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: kwiat pomarańczy, mirabelka oraz jabłko Golden Delicious.
Nuta serca: białe róże, lilie z Casablanki, waniliowa orchidea oraz konwalia.
Nuta bazy: piżmo, drzewo sandałowe oraz drzewo tekowe.
Bardzo przyjemny, delikatny i niestety niesamowicie krótkotrwały zapach. Myślę, że jak się już do niego dobiorę to bardzo szybko się skończy;)
    
DIESEL
Loverdose
EDP
75ml
Nuty zapachowe:
nuta głowy: anyż gwieździsty, mandarynka
nuta serca: korzeń lukrecji, gardenia, jaśmin
nuta bazy: nuty drzewne, ambra, wanilia

Jak już wspominałam - jest zupełnie nie w moim typie (chociaż kocham anyż) ale nigdy nic nie wiadomo bo gusta się zmieniają. Może kiedyś się okaże, że jednak to coś dla mnie;)
    
CACHAREL
Amor Amor
Tentation
EDP
100ml
Nuty zapachowe:
nuta głowy: mandarynka, bluszcz
nuta serca: jaśmin, kwiat tiary z Tahiti
nuta bazy: cedr, wanilia, pikantne nuty 
Wstyd się przyznać ale już nie pamiętam jak to pachnie;) Na pewno ma w sobie słodycz. Pamiętam jednak, że coś w nim mi się podobało o mam nadzieję, że nie przestanie;)
        
GIORGIO ARMANI
Acqua di Gioia
Essenza
EDP
50ml
Nuty zapachowe:
Nuta głowy: cytryna, liście mięty, różowy pieprz
Nuta serca: jaśmin
Nuta bazy: cedr, brązowy cukier, drzewo kaszmirowe
Piękny owocowy, wakacyjny zapach. Już się cieszę na dni kiedy będę go używała;)
  
To by było na tyle w kwestii zapasów;) W sumie nie ma tego wiele;)
W kolejnym poście o zapachach pokażę Wam wszystkie flakoniki, z których korzystam obecnie.
Znacie, któryś z tych zapachów?
Lubicie, nienawidzicie, używacie?

14 komentarzy:

  1. dużo tego masz i amor amor lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to jest dużo to nawet nie chcę wiedzieć co napiszesz pod notką z obecnie używanymi zapachami...

      Usuń
  2. Również mam te trzy wody manila, dwie z nich używam na co dzień, jedną dałam babci bo jej się podobały:). Choruję na DKNY, niesamowicie podoba mi się opakowanie no i zapach, reszty zapachów nigdy nie wąchałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie oddam mamie jak mi się, któraś nie spodoba ale moja mama ma taką kolekcję zapachów, że nie wiem czy się pokusi;)
      Niestety DKNY są niesamowicie nietrwałe i gdybym miała za nie zapłacić (tę wygrałam w konkursie) to bym się nie skusiła.

      Usuń
  3. Nie znam niestety żadnego z tych zapachów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie są dostępne w perfumeriach a Manila Bond w drogeriach więc nic nie stoi na przeszkodzie, żeby je poznać;)

      Usuń
  4. Widzę, że podobnie jak ja nie lubisz miec tylko jednego zapachu w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że nie;)
      Każda okazja ma swój zapach i każdy humor też;)

      Usuń
  5. Fajna tematyka. ;-)
    Nie mam żadnego z tych zapachów - znam trzy spośród nich.
    Bardzo lubię oglądać czyjeś kolekcje perfum. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tej słodkiej ciemno różowej buteleczce :P boska !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buteleczki buteleczkami ale ważniejsze to co jest w środku;)
      Jednak w tym przypadku Diesel (bo domyślam się, że chodzi o serduszko) zaszalał;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...