wtorek, 30 października 2012

Halloween

Nie jestem fanką tego "święta", chociaż w sumie to mało powiedziane - ja tego w ogóle nie celebruję. Dla mnie świętem jest dzień Wszystkich Świętych i chociaż oficjalne świętowanie z rodziną na grobach wspominam raczej średnio (różnie to bywało ale moje pirotechniczne zapędy zawsze umilały mi ten dzień) o tyle odkąd wyrwałam się spod maminych skrzydeł jest coraz lepiej;) Poza tym do tradycji tego dnia należy u mnie także wieczorny spacer na cmentarz kiedy to już mało kto się tam znajduje (właściwie tylko młodzież) a groby i przyniesione wcześniej kwiaty oświetlają tylko znicze. Widok i zapach takiego cmentarza są wspaniałe...
Wracając jednak do tematy Święta Duchów postanowiłam dać się ponieść tematyce i coś tam na sobie zmalować;)
Jako, ze wszyscy mniej lub bardziej inspirują się wampirami albo zombie ja postanowiłam trochę przerobić pokazywany Wam już wcześniej TUTAJ projekt maski weneckiej z zajęć o facepaintingu:)
Oto efekty:
Zdjęcia oczywiście możecie sobie powiększyć przez kliknięcie.
 Mam nadzieję, ze Wam się podobało:)
                       
SKŁADNIKI:
Twarz:
Clinique Even Better make up SPF15 05 neutral (MF)
Paese Korektor Tuszujący Przebarwienia 103 Beżowy
NYX Loose Powder LFP 11 Light Beige 
Joko Chocolate Puder Prasowany
Usta:
  Versati Kredka do oczu No 1 czarna
Oczy: 
KOBO Professional Utrwalająca baza pod pigmenty sypkie
KOBO Pure Pigment 410 Jungle Green
KOBO Pure Pigment 401 Sunny Yellow
Inglot AMC Konturówka do powiek w żelu 77 
Wibo Growing Lashes Stimulator Mascara 
Brwi:
Synergern Korektor w sztyfcie 03
                
Jeżeli zamierzacie zrobić makijaż zawierający dużo eyelinera w żelu oraz pigmentów utrwalanych płynem do tego przeznaczonym, to przedtem zadbajcie o dobre nawilżenie skóry, sylikonową bazę pod spód i spory zapas dwufazowego płynu do demakijażu. Będzie się Wam wszystko dużo łatwiej zmywało i nie nabawicie się trudnych do usunięcia przebarwień na skórze;)
                                  
Jeżeli chcielibyście abym zrecenzowała jakiś kosmetyk, który wystąpił w tym lub innym makijażu a nie ma go jeszcze na blogu lub macie pomysł na makijaż, ewentualnie gdzieś jakiś wypatrzyliście i chcielibyście go zobaczyć w moim wykonaniu to piszcie śmiało najlepiej dodając linki, zdjęcia lub opisy a ja postaram się go zrealizować.

21 komentarzy:

  1. Jakby to ująć... Pasuje Ci taki look :D Czarne usta zwłaszcza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję miło mi:) Uznam to za największy komplement biorąc pod uwagę Twoją niechęć do Halloweenowych makijaży ;)
      Muszę przyznać, że się w nim dobrze czułam i takie usta mogłabym nosić właściwie na co dzień (bo nie pierwszy raz już miałam czarne) tylko nie wiem czy ludzie na ulicach by przede mną nie uciekali;) Za to zmywanie to był koszmar;) Zużyłam chyba 7 chusteczek dla niemowląt, trochę płynu do demakijażu i 1/4 dwufazy a skóra potem tak wchłaniała krem, że się musiałam 2 razy obficie smarować.

      Usuń
    2. A jak na te Twoje malunki reagują domownicy? :P

      Usuń
    3. Oszczędziłam im tego widoku i nie wyszłam w tym makijażu poza obręb pokoju zwłaszcza, że mieliśmy gości jak się malowałam... ;)

      Usuń
    4. Już Cię widzę jak wpadasz do salonu z tekstem 'Ja tylko po ciasteczko' :P

      Usuń
    5. O tak, to by było niezapomniane doświadczenie dla wszystkich;)

      Usuń
  2. Mi się to kojarzy z jakimś duchem Ziemi, fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Dla ducha ziemni zamiast czerni bardziej pasowałby brąz;)

      Usuń
  3. Wyglądasz bosko :) Też lubię wieczorem wybrać się na cmentarz...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny, mi tylko nie pasuje tam bronzer

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz jak członek A-Teamu z Pretty Little Liars! :D Super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem co to... Chyba się muszę dokształcić;)

      Usuń
    2. Polecam, świetny serial xD

      Usuń
    3. ja ostatnio jestem nie serialowa;) Nawet mi się nie chce oglądać 4-go sezonu Pamiętników Wampirów;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - dzięki nim ten blog żyje :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...